مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-14سياسي

خبر خوب| وام 20 میلیونی به کدام بازنشستگان تعلق می گیرد؟


امروز رحلت رسول الله (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را به سوگ می نشینیم تا ارادت و معرفت مان را به کمال برسانیم و امید ببندیم به اینکه ناممان در لیست یاران صاحب الزمان (عج) گنجانده شود.

- تا حالا کجا دیده و شنیده اید کسی چنین جمله دوستانه و سخاوتمندانه ای مقابل درب منزلش بزند و خبری از آه و نفرین و پنچری هم نباشد؟ احتمالا هیچ کجا جز مقابل منزل آقامحمود ؛ مرد خوشرو و خوش مرام اصفهانی که روی درب منزلش کاغذی چسبانده و نوشته پارک درب خانه آزاد .

خودش می گوید: مردم گرفتارند و جای پارک هم پیدا نمی شود، این را نوشته ام تا جلوی منزل ما پارک کنند و کارشان را به راحتی انجام دهند.

  خدا پدر و مادرش را بیامرزد تصور کنید با این کار خیرخواهانه آقامحمود، روزانه چند نفر این دعا را بر زبان می آورند و چه خیر عظیمی شامل او و امواتش می شود؛ ای کاش هرکدام از ما بتوانیم راه خدمت به مردم و خدابیامرزی برای امواتمان را پیداکرده و بار خود را ببندیم.

  روزی رسان خداست حتی اگر از جمعیتی کرایه نگیری رانندگانی که با خدا معامله می کنند بازهم داستان پرتکرار رانندگان خیری که حاضرند از همان حداقل درآمدی که ریال به ریال درمی آورند، بگذرند اما پیش خدای خودشان سربلند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| وام 20 میلیونی به کدام بازنشستگان تعلق می گیرد؟

خبر خوب| وام 20 میلیونی به کدام بازنشستگان تعلق می گیرد؟